Hur lång tid dröjer det innan jag får min order?
Från att vi skickar din order dröjer postgången 1-3 arbetsdagar men avvikelser kan dessvärre förekomma.
Har en vecka passerat efter det att ordern skickats och försändelsen ej nåt dig, vänligen hör av dig till vår kundtjänst.
I de fall din order innehållit en eller flera beställningsvaror så dröjer leveransen tills dessa ankommit till vårt lager,
vanligtvis 5-14 dagar, men upp till 20 dagar i vissa fall.
Finns det möjlighet att spåra min order när den skickats?
I din orderbekräftelse finns det en länk till "Din orderstatussida",
där kan du se status för order samt spårning av ditt skickade paket.
Med hjälp av sändningsnumret på samma sida kan du hämta ut paketet när det är framme hos ombudet.
Kan man handla direkt på ert lager?
Tyvärr har vi ej möjligheten att erbjuda försäljning eller att titta på varor på vårt lager,
då vi hela tiden jobbar för fullt med att hantera och skicka ut dem webbordrar som kommer in.
Jag har ej fått min faktura.
Om du ej fått din faktura så kan du gå in på Mitt Klarna för att hämta den där.
Hittas den ej där eller om du har frågor rörande din faktura, kontakta då Klarnas kundservice för hjälp på 08 - 120 120 10.
Vad innebär "tillfälligt slut hos leverantör"? När får jag varan om jag beställer den?
I många fall står det ett beräknat leveransdatum på sidan.
Detta datum är endast preliminärt och leverans kan ej garanteras tills dess, i värsta fall kan det komma att ändras.
Står leveranstid som okänt så har leverantören ej kunnat uppge när produkten kommer finnas tillgänglig igen
och vi kan i dessa fall dessvärre ej svara på när produkten i fråga kan levereras.
Jag vill returnera min order. Hur går jag tillväga?
Du har alltid ångerrätt på 30 dagar från det att du mottagit dina varor när du handlar hos oss,
och portot för retur bekostas av dig som konsument.
Returer sänds in till följande adress och märks med ordernummer samt avsändare:
Zingland AB
Karpalundsvägen 39
291 00 Kristianstad
Lägg gärna ner en lapp i paketet där ordernummer angivs - följesedel eller kopia på denna går också bra.
Om du handlat mot faktura är det bra om du antingen skjuter upp förfallodatumet själv via Mitt Klarna,
eller kontaktar Klarna via telefon på 08 - 120 120 10 så hjälper de dig med detta.